Friday 13 February 2015

#5

Hari pertama cuti dekat rumah and aku taktahu lah kepala hotak ni kenapa tak boleh nak berhenti berfikir. Aku dah reminds otak aku sebelum naik bas semalam, balik rumah jangan buat kerja, jangan fikir pasal poli. But then....

11 pagi.

Got a call from Nadia.

" Syaa, tolong cek email kau. Aku dah minta orang tu bagi quotation. Nanti dah dapat kasitahu aku eh? "

Then Im keep myself with laptop, typing here and there about poli. Damn! I need rest kot!

2 petang.

Groups whatsapp.

" Syaa, 3hb ada pape program tak? "

Damn again. Aku dah personal ke engko kot last week apa takwim yang baru update tu. Why bother me? Why?

Now.

Sebenarnya bukan benda tu yang merisaukan aku. Apa yang paling merisaukan aku adalah 6 - 8 mac ni. Like seriously babe? Kita just say ' Hi! ' for just a seconds then start doing our business without can main main macam biasa? Like seriously aku just boleh perati kau dari jauh itu pun kalau aku ada dekat tempat kau and aku tak busy buat kerja aku? Like seriously babe, aku kene tahan perasaan ni for three days and then we separate again and again? Damn!

8th March.
Your birthday.
And,
our farewell's event.

Aku asyik fikir dari semalam. Why lah kita jumpa but tak boleh komunikasi macam biasa sebab kita jumpa atas urusan kerja. Why lahhhh!

Its not easy for my at all. Even kita kawan, dan kita baru je jumpa masa tahun baru hari tu but its still.......

Entah.
Ini ke yang di namakan meroyan sebab rindu?

HAHHAHAHAAHAHAHAAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAbabiHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Damn.


No comments: