Wednesday 14 October 2015

#18

Orang lain fikir nak sambung degree.
Aku fikir kenapa aku amek course ni.

Kau faham tak perasaan aku sekarang ni? Aku ni kiranya pelajar tahun akhir. Ye, hampir akhir sebab insyaAllah minggu depan start final dan semester hadapan dah start praktikal. Tapi tu lah, aku lebih memilih untuk keliru dengan pilihan yang aku buat dua tahun lepas dari fikirkan apa yang aku nak buat lagi dua tahun ke hadapan.

Come on, Chaa.

Hari tu, ada lah sedikit perbualan dengan alumni aku. Dorang dari course yang berbeza tapi dah pasang niat yang sama. Dan niat tu aku tak pasti bernamakan aku sekali atau tak. Tapi oleh kerana dorang ajak lepak sama sama dan perbualan tu juga melibatkan aku, jadinya aku kira perjudian hidup tu membabitkan banyak kepala termasuk aku.

Dua tahun juga dorang merancang tapi aku masih belum ready nak gadaikan segala apa yang aku taktahu permulaan dan kesudahan. Dan benda tu juga bukan benda yang boleh aku buat main dan perlukan komitmen yang bukan main main.

****** consultant.

Walaupun benda tu tak berdaftar atas nama aku, tapi bila keluar ayat...............

" InsyaAllah bulan 12 ni kita start. Korang kene ready taw untuk turun sini bila bila masa. Kita cuba pelan pelan okay? "

*

Errrr, tumpang tanya. Aku ni dah mula ada masa depan ke?

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ISNIN NI START FINAL WOIIII!! MAKKKK ABAHHHHH CEPATLAH KAWENKAN ORANGGGGGG XD




No comments: